بازتاب انتخاب

حامی دکتر احمدی نژاد بازتاب اخبار بازتاب روز بازتاب جدید

بازتاب انتخاب

حامی دکتر احمدی نژاد بازتاب اخبار بازتاب روز بازتاب جدید

خبر های روز

یادآوری روز قدس امسال

از یک ماه مانده به روز قدس امسال، تبلیغات سنگین رسانه های اسرائیلی، اصلاح طلبان و آمریکایی ها برای به راه انداختن موجی در حمایت از غرب و اصلاح طلبان در روز قدس شروع شد. در روز قدس حضور عظیم امت اسلامی، سبب شد تا حتی رهبران سبز نیز نتوانند بیش از دقایقی از ماشین خود پیاده شوند و فرار را بر قرار ترجیح دهند. رسانه های اصلاح طلب دست به دامان فتوشاپ شدند (http://www.inn.ir/newsdetail.aspx?id=26305). دیگر رسانه های غربی نیز به مسائل حاشیه ای تجمع سبزها پرداختند. مهمترین حاشیه که به صورت مشترک توسط رسانه های اسرائیل و اصلاح طلب مورد اشاره قرار گرفت، شعار « نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» بود.

پیش از این در سایت وزارت خارجه اسرائیل اعلام شده بود که قرار است این شعار در روز قدس توسط «موج سبز» داده شود. هرچند حضور امت اسلامی این موج را در کمتر از یک ساعت تبدیل کف کرد، اما شعار مذکور توسط شیفتگان غرب (اصلاح طلبان) بارها داده شد.

سیستان و بلوچستان، شهادتگاه نیروهای مخلص

سالیان سال است که بچه های سپاه، نیروهای بسیجی و مردمی، سربازان نیروی انتظامی و مردم شریف سیستان مورد حملات وحشیان گروهک های مورد حمایت غرب قرار می گیرند. در آخرین مورد، دیروز عمله های اسرائیل و انگلیس، جمع زیادی از برادران سپاهی را به شهادت رساندند. در بین شهدا، نام فرماندهان بلندتر مرتبه سپاه نیز دیده می شود.

فرماندهان سپاه که توسط اصلاح طلبان شیفته غرب در ایران به دیکتاتوری متهم می شوند، در راه حفاظت از مرزهای این مملکت و در راه اعتقاداتشان به قرآن جانشان را فدا کرده اند و هنوز هم در این راه جان می دهند. آنها نه تنها در لبنان که در استان های مرزی کشور خود نیز در مقابل شیفتگان غرب و نوکران غرب ایستاده اند و جان خود را فدا می کنند.

پیشنهادی نو

فکر می کنم اکنون با توجه به حوادثی که در ماه های اخیر اتفاق افتاده است بتوان پیشنهادی نو و کارگشا را به مسئولان کشور ارائه کرد:

از این پس، موسوی، خاتمی، کروبی و دیگر سبزی هایی که در راهپیمایی های خود شعارهایی نظیر «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» را سر دادند، را به سیستان بفرستید تا ببینیم آیا آنها به اندازه چند «دیکتاتور» شهامت دارند که برای دفاع از «ایران» به سیستان و بلوچستان بروند یا بزدلانی حقیر هستند که تنها برای نوکری اسرائیل و انگلیس، شعار می دهند.

امیدوارم مرد باشند و بدون اندکی تامل به استان های مرزی رفته و در مقابل جنایتکارانی (که اتفاقا نوکری آمریکا و انگلیس را می کنند و توسط همانها ایجاد شده اند) بایستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد