بازتاب انتخاب

حامی دکتر احمدی نژاد بازتاب اخبار بازتاب روز بازتاب جدید

بازتاب انتخاب

حامی دکتر احمدی نژاد بازتاب اخبار بازتاب روز بازتاب جدید

اعتراض به ایفای نقش اساسی فائزه و مهدی هاشمی در آشوبها

فردا صبح تجمع دانشجویی مقابل دادستانی کل کشور در میدان ارک؛
اعتراض به ایفای نقش اساسی فائزه و مهدی هاشمی در آشوبها

به گزارش سحر فردا صبح دانشجویان تهرانی در اعتراض به ایفای نقش اساسی و آشکار فائزه و مهدی هاشمی در آشوبها و اعتراضات اخیر مقابل دادستانی کل کشور تجمع می کنند.
  
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در اطلاعیه بسیج دانشجویی، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل و جنبش عدالتخواه دانشجویی آمده است: ما تشکل‌های دانشجویی از عموم شهروندان غیور و همیشه درصحنه خصوصا دانشجویان آگاه دعوت می‌کنیم برای مطالبه موارد زیر از قوه قضاییه راس ساعت 10 صبح فردا 28 خرداد 88 در مقابل دادستانی تهران واقع در میدان 15 خرداد حضور به هم رسانند.
موارد مورد مطالبه به شرح زیر است:
1- برخورد قاطع، جدی و انقلابی با عوامل آشوب‌های اخیر در تهران
2- صدور حکم دستگیری و محاکمه علنی فائزه و مهدی هاشمی به جهت ایفای نقش مستقیم در تحریک مردم برای آشوب و اغتشاش و سازماندهی اراذل و اوباش برای تخریب اموال عمومی و برهم زدند فضای روانی جامعه.

حرکت اسفناک حامیان موسوی در ایجاد تفرقه در تیم ملی در حساس ترین

حرکت اسفناک حامیان موسوی در ایجاد تفرقه در تیم ملی در حساس ترین زمان ممکن

هر چند این وطن فروشان این بازی کثیف را نیز 6 بر 5 باخته اند، اما نکته ای که قلب هر ایرانی وطن دوست را به درد می آورد این است که این عده هیچ مانعی بر سر راه منافع خود نمی شناسند و حاضرند در سخت ترین شرایط نیز احساسات پرشور یک ملت 70 میلیونی را نیز فدای خود و منافع حزبی خود کنند.
  

ادامه مطلب ...

هشدار تیم رصد سایبری سپاه به آشوبگران مجازی


هشدار تیم رصد سایبری سپاه به آشوبگران مجازی

این مراکز سازمان یافته که با حمایت مالی و فنی شرکت های کانادایی و آمریکایی و رسانه های تحت حمایت سازمان های اطلاعاتی آمریکایی و انگلیسی(رادیو زمانه ، رادیو فردا ، بی بی سی فارسی و ...)همانند فعالیت های مخرب خود در شبکه های مضلین مورد حمایت واقع می شوند بیانگر کینه توزی و حرکت بی انصافانه و ضد مردمی رسانه های غربی و در یک کلام دشمنی با ملت ایران می باشد.

تاریخ انتشار: 27 خرداد 1388 11:20 صبح

به گزارش "بازتاب" تیم رصد سایبری سپاه، در بیانیه‌ای، به بررسی شرایط چند روز اخیر پرداخته و به آشوبگران مجازی هشدار داد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

 

مردم شجاع و دلاور ایران ، متاسفانه جریانات منحرف از اصول و ارزشهای انقلاب که در طول چند سال گذشته در پشت سر همه اغتشاشات در کشور حضور داشته اند بر اساس مستندات بدست آمده پیش از انتخابات در صدد ایجاد بحران در کشور بوده و اغتشاشات این روزها که موجب تعدی ارازل و اوباش به جان ومال و ناموس مردم شده است ، نتیجه برنامه ریزی و طراحی یک سناریوی از پیش طراحی شده از طرف آنهاست.

 


ادامه مطلب ...

به نام خدا

با سلام

هدف از ایجاد این وبلاگ اعلام اعتراض و انزجار خود از مافیای ثروت و قدرت(خاندان هاشمی و احزاب اصلاحات)  که به خاطر منافع نامشروعشان خود را پیرو خط امام و انقلابی میدانند ولی کمر به نابودی انقلاب اسلام و نظام بسته اند و در این زمینه با ساماندهی ارازل و اوباش استفاده از احساسات گروهی از دانشجویان و درخواست حمایت از گروهک هایی همچون منافقین ریگی پژواک و ....از هیچ جنایتی بر علیه مردم و نظام باکی ندارند لذا در این ضمینه ما این را وظیفه خود دانسته تا در جهت برداشته شدن پرده نقاب از روی این منافقان و جنایتکاران در فضای سایبر این اهم را با جدیت تمام دنبال کنیم