بازتاب انتخاب

حامی دکتر احمدی نژاد بازتاب اخبار بازتاب روز بازتاب جدید

بازتاب انتخاب

حامی دکتر احمدی نژاد بازتاب اخبار بازتاب روز بازتاب جدید

حرکت اسفناک حامیان موسوی در ایجاد تفرقه در تیم ملی در حساس ترین

حرکت اسفناک حامیان موسوی در ایجاد تفرقه در تیم ملی در حساس ترین زمان ممکن

هر چند این وطن فروشان این بازی کثیف را نیز 6 بر 5 باخته اند، اما نکته ای که قلب هر ایرانی وطن دوست را به درد می آورد این است که این عده هیچ مانعی بر سر راه منافع خود نمی شناسند و حاضرند در سخت ترین شرایط نیز احساسات پرشور یک ملت 70 میلیونی را نیز فدای خود و منافع حزبی خود کنند.
  

به گزارش بازتاب تعدادی از بازیکنان تیم ملی به تحریک مالی صفایی فراهانی اقدام به بستن دستبند سبز در بازی تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی کرده اند. این بازی که آخرین و حساس ترین بازی تیم ملی است دارای نقش حیاتی در صعود فوتبال ایران به جام جهانی است. اما عده ای با فدای منافع ملی در راه منافع حزبی و جناحی خود در مهمترین اوقات حساس نیز تنها بدنبال پیگیری خط سیاسی و حزبی خود هستند. به گزارش سحرنیوز 5 تن از بازیکنان تیم ملی با تحریک و تشویق مالی صفایی فراهانی اقدام به بستن دستبند سبز کرده اند تا در مهمترین آوردگاه ملی فوتبال کشور، در راه منافع حزبی و جناحی عده ای سودجو قدم گذارند. هر چند این وطن فروشان این بازی کثیف را نیز 6 بر 5 باخته اند، اما نکته ای که قلب هر ایرانی وطن دوست را به درد می آورد این است که این عده هیچ مانعی بر سر راه منافع خود نمی شناسند و حاضرند در سخت ترین شرایط نیز احساسات پرشور یک ملت 70 میلیونی را نیز فدای خود و منافع حزبی خود کنند. کاری که حتی در عقب مانده ترین ملتها و همان غربی که آنها رو بسوی آن نماز می گذارند نیز دیده نمی شود، چرا که در لحظات حساس منافع ملی همیشه پاس داشته می شود، نه اینکه فدای منافع گروهی و حزبی شود.
اگر خدای ناکرده چنین اقداماتی موجب بروز اختلاف در تیم ملی و نهایتاً کاهش کارآیی و همبستگی لازم در این زمان حساس و باخت تیم شود آیا این وطن فروشان پاسخگوی 70 میلیون قلب تپنده خواهند بود؟

آخرین خبر حاکیست بازی تیم ملی ایران 1-1 مساوی شده و امکان حضور ایران در جام جهانی بسیار کمرنگ شده است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد