بازتاب انتخاب

حامی دکتر احمدی نژاد بازتاب اخبار بازتاب روز بازتاب جدید

بازتاب انتخاب

حامی دکتر احمدی نژاد بازتاب اخبار بازتاب روز بازتاب جدید

IRNON.com

«رضا برجی»، رکورددار حضور در مناطق بحرانی در جهان :
آقای موسوی شما می‌خواهید روی خون چند صد نفر رئیس‌جمهور شوید
 

رضا برجی مستند ساز و عکاس خطاب به میرحسین موسوی گفت: به دلیل اینکه طرفداران را به آرامش دعوت نمی‌کنید، مقصر خون کشته‌شدگان هستید و شما با این کار می‌خواهید روی خون چند صد نفر رئیس جمهور شوید.


 
رضا برجی مستند‌ساز و عکاس در گفت‌وگو با خبرنگار در خصوص فضای کشور گفت : این فضا اصلا مناسب نیست و من قبلا هم هشدار داده بودم که منافقین برنامه دارند. حدود یک سال پیش در مقرهای انگلیس در بصره برنامه‌ریزی‌ها انجام شده بود و افرادی که الان دست به اغتشاش می‌زنند، در این مقرها آموزش دیده بودند.

وی در ادامه اظهار داشت: بسیاری از هنرمندان، قبل از انتخابات موضع‌گیری‌های مختلفی کردند و از کاندیداهای موردنظرشان حمایت کردند ولی متأسفانه این چند روز خفقان گرفته‌اند و این آشوب‌ها و اغتشاشات را محکوم نمی‌کنند.
برجی در ادامه بیان داشت: این راهپیمایی‌ها که بسیار آرام شروع می‌شود، منجر به اتفاقاتی می‌شود که مشاهده می‌کنیم و به نظر من خیلی ناجوانمردانه است که شاهد کشته شدن مردم مظلوم باشیم.
این مستند‌ساز افزود: وقتی به خیابان‌ها می‌روم، متوجه می‌شوم که از داخل خود جمعیت، مردم به گلوله بسته می‌شوند و مردم ما الان باید به این فکر کنند چرا اروپا و آمریکا از اینها حمایت می‌کند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه این افراد در شاخه‌ای نشستند و در حال اره کردن این شاخه هستند، گفت: تا یک جایی حمایت کردن از آقای موسوی هیچ اشکالی ندارد ولی اگر این حمایت‌ها منجر به نابودی کشور شود، غیرعقلانی است. به نظر من این افراد مشکل‌شان با ریاست جمهوری نیست بلکه با ولایت فقیه مشکل دارند.
برجی در پیامی به «میرحسین موسوی» گفت: شما که یک فرد فرهنگی و هنری هستید. آیا یک هنرمند با جامعه خود، این طور رفتار می‌کند؟ آیا برای 4 سال ریاست جمهوری حاضرید مردم کشته شوند؟
مستندساز و عکاس کشور در پایان بیان داشت: کسانی که راهپیمایی می‌کنند، شاید ده‌ها هزار نفر باشند ولی در اغتشاشات چند صدنفر هستند. شما حتی اعلام نمی‌کنید که این افراد از ما نیستند و من برای شما متأسفم که یک تفکر قانون‌گریز دارید و با این حرکات تیشه به ریشه انقلاب می‌زنید.
«رضا برجی» مستندساز و عکاس با حضور در 14 جنگ مختلف در جهان، رکورددار حضور در مناطق بحرانی جهان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد