بازتاب انتخاب

حامی دکتر احمدی نژاد بازتاب اخبار بازتاب روز بازتاب جدید

بازتاب انتخاب

حامی دکتر احمدی نژاد بازتاب اخبار بازتاب روز بازتاب جدید

مهندس" به یاری آسیب‌دیدگان آشوب‌ها آمد! ؛؟؟؟؟!!!!!

مهندس" به یاری آسیب‌دیدگان آشوب‌ها آمد!

شبکه ایران: به دنبال اعلام نتیجه انتخابات ریاست جمهوری دهم و قطعی شدن شکست آخرین نخست وزیر کشور با اختلاف بیش از 11 میلیون رای، "تیم بیانیه‌نویسی" او به حالت آماده‌باش درآمد و به مرکز "خلق آشوب" تبدیل شد.

بیانیه‌هایی که یکی پس از دیگری نوشته می‌شد و با امضای میرحسین موسوی به روی تلکس سایت‌های خبری داخلی و رسانه‌های خارجی می‌رفت، آغاز آشوب‌هایی شد که امنیت بسیاری از نقاط تهران را به چالش کشید.

خسارت‌های میلیاردی به اموال عمومی و خصوصی و 20 کشته و ده‌ها زخمی، تنها بخشی از پیامدهای این آشوب‌هاست و در عین نگاه مبهوت مردم عادی، میرحسین همچنان بر ادامه این راه تاکید دارد.

او در آخرین بیانیه‌ای که امضا کرده، از مسئولان خواسته به جای برخورد با معترضان خیابانی از حضور آنان در سطح شهر استقبال کند.


بر این اساس بسیاری از خانواده‌های کشته‌شدگان و کسانی که شاهد خاکستر شدن مال و سرمایه خود در جریان این آشوب‌ها بوده‌اند، انگشت اتهام خود را به سمت آخرین نخست وزیر کشور نشانه رفته اند و معتقدند که اعتراضات غیرقانونی هواداران او زمینه آسیب به آن‌ها را فراهم کرده است.

با این همه موسوی چشم خود را بر "حقیقت آشوب‌ها"ی خیابانی بسته و مدعی حمایت از خسارت‌دیدگان در اغتشاشات اخیر شده است.

بر اساس خبری که سایت حامی مهندس میرحسین منتشر کرده، دفتر او از همه افرادی که در حوادث مورد آسیب قرار گرفته‌اند، "برای معاضدت حقوقی و پیگیری حقوقی" درخواست کرد که با ذکر مستندات شماره تماس خود را در اختیار این دفتر قرار دهند.

این سایت که پس از انتخابات دامنه فعالیت‌های خود را بشدت کاهش داده و بزرگترین کار رسانه‌ای آن انتشار بیانیه‌های موسوی است، در پایان یک آدرس اینترنتی را نیز برای مراجعه مخاطبان خود اعلام کرده است.

در همین حال برخی منابع خبری از خشم تعدادی از مالباختگان ، خانواده‌ای داغدار و مجروحان از این اقدام میرحسین خبر دادند.

از این رو بعید به نظر می‌رسد که موسوی و حامیانش بتوانند با استفاده از این "تاکتیک خیرخواهانه" چهره مخدوش خود را از نزد افکار عمومی بازسازی کنند و اعتماد از دست رفته را با اتخاذ "سیاست فرار به جلو" احیا کنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد