بازتاب انتخاب

حامی دکتر احمدی نژاد بازتاب اخبار بازتاب روز بازتاب جدید

بازتاب انتخاب

حامی دکتر احمدی نژاد بازتاب اخبار بازتاب روز بازتاب جدید

‌پاکستان در حادثه تروریستی سرباز‌ مسئولیت دارد

سردار احمدی‌مقدم در جمع خبرنگاران:
‌پاکستان در حادثه تروریستی سرباز‌ مسئولیت دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه عوامل تروریست‌ها در خاک پاکستان مستقر هستتد، گفت: دولت پاکستان در این مسئله مسئولیت دارد.


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار اسماعیل احمدی مقدم پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم صبحگاه یگان‌‌های انتظامی استان مازندران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر آخرین اخبارها درباره دستگیری عوامل تروریستی در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: هیئتی قرار شد که به کشور پاکستان سفر کنند.
وی با اشاره به اینکه عوامل تروریست‌ها در خاک پاکستان مستقر هستتد، تصریح کرد: به نوعی برخی دستگاه‌های امنیتی پاکستان پوشش‌هایی را برای این گروه‌ها فراهم کرده‌اند.
احمدی مقدم با تاکید بر اینکه اگر چه دولت پاکستان مخالفت خود از این حرکت تروریستی اعلام کرده است، بیان داشت: انتظار این است که سران این گروه‌ها تحویل کشورمان شوند.
فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه دولت پاکستان در این مسئله مسئولیت دارد، تصریح کرد: باید برای ایران امکاناتی در خاک کشورش فراهم کند تا با همکاری نیروهای اطلاعات و امنیتی ضربه نهایی به این گروه‌ها وارد شود.
احمدی مقدم با انتحاری اعلام کردن عملیات این گروه‌ها ابراز امیدواری کرد تا با همکاری نیروهای اطلاعاتی و امنیتی این پرونده هر چه زودتر بسته شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد