بازتاب انتخاب

حامی دکتر احمدی نژاد بازتاب اخبار بازتاب روز بازتاب جدید

بازتاب انتخاب

حامی دکتر احمدی نژاد بازتاب اخبار بازتاب روز بازتاب جدید

در راستای عذر خواهی از آمریکا به خاطر تسخیر لانه جاسوسی!

در راستای عذر خواهی از آمریکا به خاطر تسخیر لانه جاسوسی!


  

یک سایت آشوب طلب مدعی حمایت از موسوی و اصلاح طلبان، به تخطئه اقدام انقلابی دانشجویان مسلمان پیرو خط امام در تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ پرداخت.

«موج سبز» ضمن دعوت به تغییر ماهیت ضدآمریکایی روز 13آبان، 

نوشت «بخش مهمی از حرکت تسخیر سفارت آمریکا، مبنی بر گفتمان دشمن ستیزی انقلابیون بود، گفتمانی که در دهه دوم انقلاب به افراط و تفریطی مثال زدنی دچار شد اما این حرکت در زمان خود نیز حرکتی رادیکال به شمار می رفت.»
سایت یاد شده اضافه کرد: برخی از همان دانشجویان پیشرو هجده سال بعد همزمان با ریاست جمهوری سیدمحمد خاتمی و با تجدیدنظر در سیاست ورزی، سردمدار جنبش اصلاح طلبی شدند، همان جریانی که از تندروی های خود در قضیه گروگان گیری سفارت درس گرفته بود و با شعار تنش زدایی و صلح طلبی به میدان آمد. اما جریان رقیب بر همان سیاست خود اصرار و پافشاری می کند.
سایت یاد شده که پس از انتخابات برای سرویس دهی در چارچوب پروژه سازمان سیا، راه اندازی شد و انباشته از مواضع منافقانه و تحریک آمیز در جهت ساختارشکنی و ضدانقلابی گری است، مدعی شد: تسخیر لانه جاسوسی ناشی از جو هیجان زده جامعه بود اما برخی عاملان آن یک دهه بعد، از برخی رفتارهای تندروانه خود اعلام برائت کردند.
به گزارش کیهان از «موج سبز»، این سایت مدعی شد «سیزده آبان امسال، سبزها که سر جنگ با هیچ ملتی ندارند می آیند تا این بار پیام صلح طلبی خویش را به گوش تمام مردم دنیا برسانند.» و این در حالی است که اشغال جاسوسخانه شیطان بزرگ، اعتراض به سیاست های استکباری و ضدانسانی کاخ سفید بود که همچنان پس از 30سال ادامه دارد، نه نشانه «سر جنگ داشتن با ملت ها».
تحلیل سایت مذکور از آن جهت حائز اهمیت است که سران جریان مدعی اصلاح طلبی در موضعی مغالطه آمیز با نام بردن از کسانی چون محسن میردامادی چنین القا می کنند که فاتحان لانه جاسوسی همه در زندان به سر می برند و انقلاب فرزندان خود را خورده است! حال آن که براساس رویه جریان یاد شده، آنها امروز درست در نقطه مقابل عملکرد «دانشجویان مسلمان پیرو خط امام» قرار گرفته اند ضمن این که عنوان مذکور نیز در چند نفر خلاصه نمی شود بلکه در کنار شهدای والامقام «دانشجویان پیرو خط امام» بسیاری از آنها نیز امروز در میان ملت ایران و در خط مقدم صفوف ضداستکباری مردم قرار دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد