بازتاب انتخاب

حامی دکتر احمدی نژاد بازتاب اخبار بازتاب روز بازتاب جدید

بازتاب انتخاب

حامی دکتر احمدی نژاد بازتاب اخبار بازتاب روز بازتاب جدید

تصاویر حامیان سبز در روز 13 آبان/ما بی شماریم؟

این تصاویر مربوط به تعدادی از فتنه‌گرانی است که از روزهای قبل در سایت‌های خود با درج بنرها و فراخوان‌هایی با عنوان “بی‌شماریم، 13 آبان می‌آییم” و “شهر را تسخیر می‌کنیم” تلاش داشتند مردم را به حضور در خیابان‌ها تحریک کنند. اگرچه حدود ساعت 12 امروز، در سایت بالاترین سایت جمعی از ضد انقلاب های داخلی و خارجی، از کاربران با التماس خواسته می‌شد اگرچه تعدادمان کم است اما خیابان‌ها را خالی نکنید تا بعدازظهر که ادارات تعطیل می‌شود، تعدادمان اضافه می‌شود!

تصاور حامیان سبز در روز ۱۳ آبان/ ما بی شماریم!

راهپیمایی پرشکوه و ضداستکباری مردم، دانشجویان و دانش‌آموزان تهرانی در مقابل لانه جاسوسی امریکا امروز در حالی با جمعیت صدها هزارنفری و باشکوه‌تر از همه سال‌های قبل برگزار شد که آن‌سوتر و در میدان هفت‌تیر، تعدادی از افراد مخل نظم عمومی که از هفته‌ها قبل وعده داده بودند روز ۱۳ آبان در حمایت از میرحسین موسوی به خیابان خواهند آمد، اقدام به سردادن شعارهای انحرافی و درگیری با مأموران انتظامی کردند.

به گزارش رجانیوز، نکته قابل توجه در تجمع اخلا‌کنندگان در نظم عمومی، پراکندگی آنان و جمعیت به‌مراتب کمتر از آخرین تجمع این جریان در روز قدس بود، به‌طوری که پس از پایان تجمع در مقابل لانه جاسوسی و حرکت مردم تجمع‌کننده به سمت میدان هفت‌تیر، فتنه‌گران مجبور به ترک این محل و حرکت به سمت خیابان ولی‌عصر(عج)شدند.

تجمعات پراکنده قانون‌شکنان که جمعیت آن‌ها کمتر نیز شده بود، با اقتدار نیروهای انتظامی تا حدود ساعت ۱۳ به‌طور کامل از هم پاشیده شد.

تصاویر زیر مربوط به تعدادی از فتنه‌گرانی است که از روزهای قبل در سایت‌های خود با درج بنرها و فراخوان‌هایی با عنوان “بی‌شماریم، ۱۳ آبان می‌آییم” و “شهر را تسخیر می‌کنیم” تلاش داشتند مردم را به حضور در خیابان‌ها تحریک کنند. اگرچه حدود ساعت ۱۲ امروز، در سایت بالاترین سایت جمعی از ضد انقلاب های داخلی و خارجی، از کاربران با التماس خواسته می‌شد اگرچه تعدادمان کم است اما خیابان‌ها را خالی نکنید تا بعدازظهر که ادارات تعطیل می‌شود، تعدادمان اضافه می‌شود.

hamian_sabz_01

hamian_sabz_02

hamian_sabz_03

hamian_sabz_04

hamian_sabz_05

hamian_sabz_06

hamian_sabz_07

hamian_sabz_08

hamian_sabz_09

hamian_sabz_010

hamian_sabz_011

hamian_sabz_012

hamian_sabz_013

hamian_sabz_014

hamian_sabz_015

hamian_sabz_016

hamian_sabz_017

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد